Administration

VORES ADMINISTRATION OMFATTER

PRIVATE INVESTORER


Som din professionelle ejendomsadministrator, administrerer vi alle typer investeringsejendomme. Det kan både være bolig, kontor, lager og butik.


De ydelser vi blandt andet tilbyder er følgende:


  • Opkrævning og regulering af leje, håndtering af lejestigninger og restancer
  • Kontrol og betaling af fakturaer og faste udgifter
  • Udbetaling af løn til ansatte
  • Bogføring og afstemninger
  • Klargøring til udarbejdelse af årsregnskab
  • Udarbejdelse af budgetter og budgetkontroller samt oplæg til værdiansættelse
  • Udarbejdelse af vand-, el-, varme- og driftsregnskaber
  • Udarbejdelse af lejekontrakter
  • Løbende tilsyn med ejendommen og vedligeholdelsesplanlægning
  • Dialog med og servicering af lejere
  • Ind- og fraflytningssyn samt fraflytningsopgørelser
  • Fremvisninger af professionelle ejendomsmæglere
  • Optimering af ejendommen med henblik på et bedre afkast
  • Kompetent advokatbistand via ekstern advokat



Ekstra


Madoplevelser

Vi har lavet eksklusive aftaler med en samarbejdspartner, som udelukkende vores kunder kan drage fordel af. Med disse fordele har vi gjort hverdagen lidt nemmere og billigere for dig og dine lejere, da du som kunde og de som lejer, får rabat på mad i et stort udvalg af

restauranter og takeaway steder.


Ejendomsmægler

Vi har i samarbejde med en ejendomsmægler sørget for, at såfremt du skal have solgt en ejerlejlighed, giver denne ejendomsmægler et afslag på omkostningerne.


NB. Se ejer- og andelsforeninger nedenfor.

EJERFORENINGER


Vi kan administrere alle ejerforeninger og håndtere alle opgaver I skulle ønske.


Vi har stor erfaring med at administrere foreninger, da det er noget vi har gjort siden år 2006. Vi ved derfor præcist hvad der skal til for at løse de opgaver vi skulle blive stillet overfor, og hvordan vi sørger for at I er tilfredse med vores håndtering af netop jeres forening. Vi ved hvor meget det betyder, da det er enten jeres hjem eller jeres investeringslejlighed.


Derudover har vi lavet special aftaler med aktører på ejendomsmarkedet, som gør at i sparer penge hver gang i sælger jeres bolig, så længe at den er i administration hos os.


Udover vores kvalitetsløsninger til administration, har vi lavet eksklusive aftaler med samarbejdspartnere, som udelukkende vores kunder kan drage fordel af. Med disse fordele har vi gjort hverdagen lidt nemmere og billigere for dig og din forening, da I som kunder får rabat på mad som kan nydes hjemme eller i det fri.


De ydelser vi blandt andet tilbyder er følgende:


  • Elektronisk arkivering af dokumenter

  • Kontrol, rettidig, betaling og bogføring af indsendte fakturaer

  • Økonomi, regnskab, årsrapport og budget

  • Lønadministration af foreningens ansatte

  • Administration af ejere

  • Forsikringssager

  • Ajourføring med gældende lovgivning og praksis

  • Byggesagsadministration

  • Møder med bestyrelse
  • Ejerskifte og alt hvad dette indeholder
  • Kompetent advokatbistand via ekstern advokat


Vi har mange flere fordele og muligheder, så tag kontakt til os og få et tilbud på hvordan vi kan hjælpe jer. 

  • Stor erfaring med administration af ejerforeninger.

  • Stor viden og interesse i at optimere jeres forening, så det bliver billigere og bedre at bo i jeres forening.

  • Problemfri administration.

  • Altid til rådighed.

  • En professionel administration med et nytænkende setup.

  • Nye tiltag for at sikre en høj tilfredshed.

ANDELSFORENINGER


Vi kan administrere alle ejerforeninger og håndtere alle opgaver I skulle ønske.


Vi har stor erfaring med at administrere foreninger, da det er noget vi har gjort siden år 2006. Vi ved derfor præcist hvad der skal til for at løse de opgaver vi skulle blive stillet overfor, og hvordan vi sørger for at I er tilfredse med vores håndtering af netop jeres forening. Vi ved hvor meget det betyder da det er jeres hjem.


Derudover har vi lavet special aftaler med aktører på ejendomsmarkedet, som gør at i sparer penge hver gang i sælger jeres bolig, så længe at den er i administration hos os.


Udover vores kvalitetsløsninger til administration, har vi lavet eksklusive aftaler med samarbejdspartnere, som udelukkende vores kunder kan drage fordel af. Med disse fordele har vi gjort hverdagen lidt nemmere og billigere for dig og din forening, da I som kunder hos os får rabat på mad som kan nydes hjemme eller i det fri.


De ydelser vi blandt andet tilbyder er følgende:


  • Elektronisk arkivering af dokumenter

  • Kontrol, rettidig betaling og bogføring af indsendte fakturaer

  • Økonomi, regnskab, årsrapport og budget

  • Lønadministration af foreningens ansatte

  • Administration af andelshavere

  • Administration af boliglejere

  • Administration af erhvervslejere

  • Forsikringssager

  • Ajourføring med gældende lovgivning og praksis

  • Kompetent advokatbistand via ekstern advokat


Vi har mange flere fordele og muligheder, så tag kontakt til os og få et tilbud på hvordan vi kan hjælpe jer.

  • Stor erfaring med administration af andelsforeninger.

  • Stor viden og interesse i at optimere jeres forening, så det bliver billigere og bedre at bo i jeres forening.

  • Problemfri administration.

  • Altid til rådighed.

  • En professionel administration med et nytænkende setup.

  • Nye tiltag for at sikre en høj tilfredshed.

VORES PROCES

01.


Tag kontakt til os


Det kan ske via vores kontaktformular her på siden, på Facebook og på boligportalen hvor vi har vores kunders lejemål opslået.


02.


Dialog


Vi tager en snak om, hvad du eller din forening ønsker jer i forbindelse med administration.


03.


Aftale


Vi aftaler tingene på plads og vi går i gang med oprettelse og igangsættelse af aftaler.


04.


Administration


Når vi er nået til det sidste punkt, behøver du eller din forening ikke at have bekymringer eller fokus på en veldrevet portefølje eller forening. Vi klarer det herfra.


KONTAKT OS NU FOR AT FÅ ET GRATIS TILBUD PÅ ADMINISTRATION